Buurtbericht

Bericht over 'de vrijende buurtjes ' is heet nieuws: NOS, SBS 6, Grote kranten...

door P'lien · op 8 sep 2009 om 13:47 · 11342x bekeken · 92 reacties
1/6

En dan op eens ben je landelijk nieuws...
Het overkwam een stelletje uit de Talingstraat vandaag.

Via een bericht op Buurtlink klaagde een buurtbewoner over vermeende geluidsoverlast door de sexuele uitspattingen van zijn buren.

Het bericht werd opgepakt door de grote landelijke media zoals het AD, Telegraaf, Nu.nl, een item in Hart van Nederland, en wat schetst mijn verbazing: Ook de NOS heeft het opgepakt, zie foto's.

Ik heb even nagevraagd bij Buurtlink waar het bericht gebleven is,nadat het bijna 40.000 keer is bekeken.
Het bericht blijkt te zijn verwijderd door de plaatser zelf.
Mogelijk niet de gevolgen hebben kunnen overzien van wat een bericht kán doen?

Ik had nog graag willen lezen hoe het afloopt.
En dan ook vooral of er iemand was die het betreffende paar even durfde te storen tijdens de -al dan niet acceptabele- liefdesperikelen en te melden dat ze landelijk 'heet nieuws' zijn geworden...

Het kan natuurlijk heel goed zo zijn dat de plaatser al deze media-aandacht niet heeft overzien en toch maar voor de privacy van de buurt en de buurtbewoners heeft gekozen...

Toch jammer, eerst die enorme ophef en dan ineens is het bericht weg.

printstuur doormeld als ongepast
Plaats dit bericht op eKudosVoeg dit bericht toe op RedditVoeg dit artikel toe aan MSN ReporterFacebooktippen
Reacties op dit bericht
ja jammer dat het weg is zou ook wel willen weten hoe dit afloopt
8 sep 2009 om 13:49 · meld als ongepast
Tja erg jammer dat het is verwijderd.
8 sep 2009 om 13:50 · meld als ongepast

Deze reactie is verwijderd.

tis toch niet normaal dat de krant erover schrijft ze kunnen toch naar politie woningbouw de gemeente oplossing zoeken met de bewoners zelf ik vind dit van de buurtbewoners echt niet normaal maar ja van je buurtjes moet je het hebben he
en idd ben benieuwd of dit vrijend stel weet dat dit op buurtlink staat
8 sep 2009 om 14:14 · meld als ongepast
Zie Google cache: http://209.85.129.132/search?q=cache:LStc3mTNDV8J:buurtlink.nl/3353BK/papendrecht/Talingstraat/1085840/overlast+http://buurtlink.nl/3353BK/papend...
8 sep 2009 om 14:39 · meld als ongepast
drfaustus ik krijg niks als ik het zoek kan je de link maken hier of mag dat niet

8 sep 2009 om 15:28 · meld als ongepast
je krijgt dan het bericht te zien van toen het net geplaatst was, en met nog maar 1 reactie er bij dus het haalt niet zo veel uit om dat hier alsnog te plaatsen denk ik...
8 sep 2009 om 15:49 · meld als ongepast
Gaan we toch gewoon hier verder
8 sep 2009 om 17:44 · meld als ongepast
Ze waren ook al op radio rijnmond vanmiddag
8 sep 2009 om 17:44 · meld als ongepast
hierbij wil ik een reActie geven
ik vindt het zielig als je op zo manier je ongenoegen over bepaalde mensen kwijt wil en niet rechtstreeks op de man af te stappen en probeert andere mensen tegen ons op te stoken degene die dit over ons geschreven heeft nodig ik uit om dat in onze gezichten te zeggen
8 sep 2009 om 20:22 · meld als ongepast
waar is mijn reactie gebleven ik had geschreven ook al op de radio mischien is het vanavond ook nog op tv bij hart van nederland
en dat ik dit niet normaal vind want ze hadden het ook via politie gemeente en woningbouw kunnen doen
en dat de mensen waarover dit geschreven word aangifte moeten gaan doen tegen die buurtbewoners wegens smaad want zo ga je niet met je medemens om

gr
8 sep 2009 om 20:37 · meld als ongepast
Hoi buurman_554606
je reactie stond volgens mij bij het originele bericht en dat heeft de plaatser (don calito) zelf verwijderd.
8 sep 2009 om 20:47 · meld als ongepast
ik wil de buurman hartelijk danken voor zijn steunbetuiging die mensen zijn het ggeeneens waard om moeite voor te doen ze kunnen beter naar hun eigen kijken ipv zo met je buren om te gaan ik weet dat het een van de aangrenzende buren is en ik hoop dat die persoon zich kenbaar wil maken
8 sep 2009 om 22:10 · meld als ongepast
iedereen is erg zielig in dit geval... het is gewoon vreeeselijk. Hoe kan dat nou allemaal? Zomaar gehijg van de buren in de landelijke media. Wie doet zoiets nou?
8 sep 2009 om 22:49 · meld als ongepast
Ook erg leuk dat SBS6 dit van Buurtlink.nl heeft gehaald en het uitzend zonder te melden dat ze het hier vandaan hebben gehaald! Iedereen doet er een beetje lacherig over maar volgens mij is het niet leuk om dit vaak te horen toch!
8 sep 2009 om 23:01 · meld als ongepast
Ik geloof dat er maar 2 personen erg zielig zijn in dit verhaal.
Die maar is na moeten denken waar ze mee bezig zijn lijkt mij!!!
Ga wat aan je relatie doen ga daar je energie in steken ipv hier te gaan proverceren lijkt mij.
De waarheid is hard en mag gezegd worden, het verhaal wat hier heeft gestaan komt niet zomaar aanwaaien komt ergens vandaan denk je ook niet? Ga daar maar is over na denken ipv ervan mensen laten mee genieten van jullie gedrag.Jullie wonen in een straat waar meer mensen wonen en dat betekend dat je met elkaar rekening dient te houden!!!
Zoals de verhalen en verschillende interviews zij jullie wel degelijk aangesproken door verschillende mensen hier over maar jullie gaan gewoon door,dus dat helpt waarschijnlijk niet.
Als jullie zo graag willen dat mensen naar jullie kijken terwijl jullie aan het ...... zijn daar heb je clubs voor die zijn daar speciaal voor in gericht.
Nee ga eerst maar is nadenken over jullie eigen gedrag en jullie relatie !!!!

Een sociale meelevende burger.


9 sep 2009 om 08:31 · meld als ongepast
Kan ik mij wel in vinden kussie2009. leuke naam trouwens
9 sep 2009 om 09:09 · meld als ongepast
Hebben jullie de nos headlines en de telegraaf van vandaag al gezien? Ik heb het bij de afbeeldingen geplaatst.

ik wil echt dit stel graag voor de buurtlink camera zodat zij zelf ook eens kunnen reageren/hun kant van het verhaal kunnen doen hoe ze het vinden dat ze nieuws zijn geworden dankzij een bericht van een buurman.
9 sep 2009 om 09:44 · meld als ongepast
stuur je paul frank toch een privé bericht
9 sep 2009 om 09:53 · meld als ongepast
heb ik gisteren al gedaan maar tot op heden geen reactie gekregen. Ik hoop dat hij/zij dat nog doet.
9 sep 2009 om 09:54 · meld als ongepast
Hun geknuffel heb ik hier in Chili ook waargenomen!! Erg Luidruchtig!!! Gelukkig is het hier dan midden op de dag dus hebben we er niet zo'n last van!!!
9 sep 2009 om 14:26 · meld als ongepast
Ga je nu vertellen dat je vanaf een vakantie adres lekker zit te buurtlinken Gerard?
9 sep 2009 om 14:37 · meld als ongepast
Nou kussie ben bang dat dit zwaar overdreven wordt die buurtbewoners liggen met hun oor tegen de muur vind dit zo schofterig dat het nu via de media gaat ik blijf erbij aangifte doen tegen die buurtbewoners
9 sep 2009 om 16:10 · meld als ongepast
thanks mate give that man a cigar
9 sep 2009 om 20:59 · meld als ongepast
Ja, natuurlijk ook vanaf mijn vakantieadres wat ik leef natuurlijk wel mee met mijn buurtjes! En ondertussen geef ik mijn chileense vrouwtje even een knuffeltje!!! Wie zorgt er overigens ñu voor mijn plantjes?
10 sep 2009 om 01:44 · meld als ongepast
inderdaad Paul Frank,
aangifte doen bij de politie tegen buren en SBS,
hadden zij toestemming gevraagd?
en dan maar verhuizen misschien, want daar wordt je nooit happy, ik vermoed ook dat deze fijne buren van jou gewoon iets te kort komen
Sterkte er mee
Gerard (een andere)
10 sep 2009 om 07:54 · meld als ongepast
Dank je wel Orakel.

Gerard tegen wie wil je aangifte doen tegen de hele buurt!!!

En wie zegt dat het de buren zijn geweest misschien zijn het andere buren geweest , het enigste wat je moet doen is helemaal niet reageren en gewoon laten varen met zulke dingen,en waar ik het wel mee eens ben is dat je beter kan verhuizen want ik geloof nooit dat je daar nu nog lekker woont !!!Ik weet wel waar dat vandaan komt hoor dat paul frank denkt dat zijn buren het zijn omdat die er naast wonen dus ik zie dit ook als een stukje toegeven dat ze schuldig zijn van Paul Frank anders wijs je niet gelijk naar je buren ,maar het is zoeken als een speld in de hooiberg.

En Plien waarom heb je dit weer geplaatst waarom niet gewoon laten rusten toen de klacht weg was gehaald want er is er nu nog maar 1 die het weer heeft aangewakkerd en dan ben jij.

Kussie2009
10 sep 2009 om 08:18 · meld als ongepast
kussie ben jij soms 1 van die buurtbewoners of zo mag je tegenwoordig niet meer leven in je eigen huis
en plien heeft dit niet aan gewakkerd dat hebben die leuke buurtbewoners gedaan die komen nogal al graag met hun kop op tv komen en paul frank aangifte doen en niet gaan verhuizen lekker door gaan met je leven daar
kussie toegeven dat ze schuldig zijn? wat is dat voor onzin moet je tegenwoordig op je tenen gaan lopen
10 sep 2009 om 08:53 · meld als ongepast
ach ja, komkommertjd
Ik vraag me af of hier nog kamervragen over komen
Passie, met volle overgave je mening uitbraken over de ander, zoals hier op buurtlink.nl is mensen eigen. Passie, je partner voor alles uitmaken wat maar los of vast zit, wetende dat de grondslag voor de ruzie ligt in het feit dat je van elkaar houdt en elkaar niet kwijt wilt is mensen eigen. Passie, hartstochtelijk de ruzie beleggen door de luidruchtig de liefde te bedrijven is een wens voor velen....
Je wilt alleen niet dat het in het huis naast je gebeurd....
Burengerucht kan een mens deprimeren, of het nu gaat om luide seks, luide muziek of dichtslaande deuren.
Triest als de één zijn/haar geluk het leven van een ander moet zuur maken...
Passie, een mens-eigen emotie die zijn ware oorsprong vindt in egoïstisch gedrag en het uitbraken van eigenbelang ten koste van anderen.
Respecteer je medemens door hem/haar eerlijk aan te spreken op hun gedrag, toon begrip, vraag begrip....

Een discussie voeren verhoogt alleen maar de ergernis omdat discussies de passie weer doen oplaaien
10 sep 2009 om 09:07 · meld als ongepast
nee buurman ik ben geen buurt bewoner ik woon in Dordrecht, ik heb alleen alles gevolgd op de tv de radio ga zo maar door en hier alles gevolgd en daar trek ik me conclusie uit.

En aangezien ik zelf ook zoiets mee heb gemaakt weet ik hoe erg irritant dit kan zijn als je buren ruzie maken en schreeuwen tegen elkaar kan je erg deprie van raken geloof me .En dan luidruchtige sex hebben als je fatsoen hebt en je normen en waarden goed kent doe je het niet klaar , ik geloof dat je je dan erg verlaagd in je doen.
10 sep 2009 om 09:27 · meld als ongepast
beetje absurd kussie moet je er dan maar als een plankie bij gaan liggen met een grote pleister op je mond vind je het zelf niet een beetje raar die vrouw ligt zo hard te gillen dat de hele straat het hoort geloof je het zelf?
het is gewoon zoon buurt waar ze naar de kerk gaan en als jij niet naar de kerk gaat hoor je er niet bij en gaan ze jouw op verschillende manieren weg pesten want zulke mensen zijn zo scheinheilig durven niet naar de man zelf toe te gaan en gaan dingen achter je rug om doen en ineens ben je op tv nou zo los je dingen op hoor en iedereen heeft weleens ruzie en dat kan je weleens horen ja nou en is dat dan zo erg ga dan ergens wonen waar het lekker rustig is doe normaal en laat die mensen lekker hun eigen leven leiden want nu worden zij geleefd of vind je dat wel normaal allemaal
10 sep 2009 om 10:41 · meld als ongepast

10 sep 2009 om 13:03 · meld als ongepast

10 sep 2009 om 16:05 · meld als ongepast
Nou P´lien, onze Paul Frank reageert wel, ook al op jou privé bericht of gaat dat hem nog net te ver.

En P´lien ben blij dat je deze topic weer geopend heb hoor, kunnen we nog lekker doorzagen.

10 sep 2009 om 16:27 · meld als ongepast
Nee Orakel, geen ractie maar dat hoeft ook niet. Ik heb een aanbod gedaan en iedereen is vrij om daar al dan niet op in te gaan. Al had ik graag hun kant van het verhaal laten zien. Doorzagen hoeft niet maar alles moet bespreekbaar zijn. Hoe leeft deze buurt verder met elkaar/naast elkaar? Is de verstandhouding tussen buren voorgoed aangetast of valt het allemaal wel mee en is de rest van NL er meer mee bezig dan de buurt waar het om gaat?
10 sep 2009 om 17:44 · meld als ongepast
@P´lien maar alles moet bespreekbaar zijn. Hoe leeft deze buurt verder met elkaar/naast elkaar? Is de verstandhouding tussen buren voorgoed aangetast of valt het allemaal wel mee en is de rest van NL er meer mee bezig dan de buurt waar het om gaat?
---------------------------------------------
Dat bedoel ik doorzagen.
10 sep 2009 om 18:27 · meld als ongepast
waar zijn de mensen die dit verhaal de wereld ingeholpen hebben de 1e vijf reakties. en die ze daarna zelf verwijderd hebben .die hoor je niet meer hoe kan dit nou denken jullie . zouden die mensen niet de gevolgen van hun gezijk verwacht hebben en niet de consequenties daarvan willen nemen misschien zijn ze bang geworden of op vakantie in het begin hadden ze een grote mond dan zou je toch denken dat die mensen later ook nog zouden reageren op bepaalde uitspraken of is het toch grote onzin?
10 sep 2009 om 19:37 · meld als ongepast
Ik ben ook benieuwd wat de beweegreden van iemand ( in dit geval Don Calito) is om het bericht te plaatsen en waarom het vervolgens verwijderd is. Paul frank, het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk: ben jij de bewuste buurman/vrouw over wie dit allemaal ging? Dan heb jij zeer zeker recht op antwoord.
10 sep 2009 om 19:45 · meld als ongepast
wie zegt dat?
10 sep 2009 om 19:57 · meld als ongepast
Ik en de buren.
10 sep 2009 om 20:01 · meld als ongepast
ja paul dat zeggen de buren en de headline van de eerste oorspronkelijke bericht was een nieuwe vrouwelijke bewoner met illigale man zijn hier komen wonen maar paul je kan het ook zo zien ze kunnen beter over je lullen als van je vreten en nogmaals aangifte doen
10 sep 2009 om 20:14 · meld als ongepast
ik ben met de zaak bezig
10 sep 2009 om 20:56 · meld als ongepast
Nee nee nee, dat heeft niemand gezegd.
Wel eerlijk blijven.
Niemand heeft gezegd: Paul Frank is de bewuste buurman of vrouw over wie het allemaal ging, of om het even plat te zeggen: niemand heeft gezegd dat Paul Frank degene was die de luide seks produceerde.

Ik heb hier gevraagd: Paul Frank Ben jij degene waarover het gaat?
En dat heb ik gevraagd omdat ik (en waarschijnlijk ook de rest van NL) ook graag joúw kant van het verhaal zou horen. En dan vooral omdat mensen maar één kant van een verhaal op internet zetten, Hart van Nederland ook allerlei mensen aan het woord heeft gelaten behalve degene over wie het gaat. Dat vind ik eenzijdige en té gemakkelijke journalistiek. En dáárom hoop ik dat degene om wie het gaat hier op Buurtlink -op de plek waar een buurman/vrouw een bericht neerzette en dat meer dan 40.000 keer is bekeken voor hij/zij het weer verwijderde- een boekje open wil doen over hoe dat ervaren is en hoe dat af gaat lopen.
Snappie?
Toch nog even doorgezaagd...

Beter over je lullen dan van je vreten? Die konik nog niet! Ik zeg meestal 'ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je ### fietsen'.Maar dat is hier wellicht iets minder gepast

10 sep 2009 om 21:05 · meld als ongepast
paul frank even voor de duidelijkheid het eerste bericht hier was geplaatst hier door don calito met die headline niet door plien p lien wil juist helpen door jou je verhaal te laten doen als jij die bewuste buurman bent natuurlijk maar ik persoonlijk zou het niet voor de camera doen maar zij is mischien wel de persoon waar je ver mee zal komen want idd waar zijn al die personen waarvan die reacties verwijderd zijn denk goed na voor je wat doet is mijn advies dan


ik las hier ergens een advies van ga verhuizen dat ga je niet doen hoor laat die gekken maar lekker verhuizen naar een hutje op de hei maak ze gek daarzo doen ze bij jullie ook
10 sep 2009 om 21:50 · meld als ongepast

Deze reactie is verwijderd.

Deze reactie is verwijderd.

ivm het onderzoeken van de zaak wil ik vooralsnog niet gebruik maken om mijn verhaal publiekelijk bekend te maken vooralsnog neem ik genoegen als de desbetreffende persoon zijn verontschuldiging aanbiedt voor het feit dat hij ons schade heeft aangedaan zal de uitkomst niet voor mij bevredigend zijn zal ik gebruik van pauliens aanbod willen maken en de publiciteit zoeken .hierin zal ik geen blad voor de mond nemen en iedereen vermelden met naam en toenaam
kent iemand nog de 1e vijf mensen die hiermee zijn begonnen voordat paulien het weer oppakte hetis wel vreemd dat iedereen zijn reaktie weghaalde en daarna niet meer reageerde .complot offff? ik heb alleen nog maar de naam van don calito gehoord
11 sep 2009 om 08:28 · meld als ongepast
laat het me maar weten, ik heb een half uur nodig om er te zijn.
11 sep 2009 om 11:09 · meld als ongepast
Jammer dat mensen die dergelijke berichten plaatsen niet nadenken over de consequenties voor de kinderen. Hoe zouden zij zichzelf voelen als dergelijke verhalen over hun moeder verteld zouden worden.
Wat mensen doen binnen de muren van hun huis moet ook daar blijven en als je last hebt, wees dan zo dapper om even langs te gaan.
Nu spreekt de hele omgeving hierover en je wil niet weten wat dit aanricht bij de kinderen
14 sep 2009 om 11:44 · meld als ongepast
Ja daar denken de laffe klagers niet bij na echt zielig die zullen wel flink geplaagd worden ja ik vind het niet normaal dat mensen zo met elkaar omgaan ik ben benieuwd wat de mensen waarover dit gaat hiermee doen maar wat buurman zegt ben ik het helemaal mee eens aangifte doen

plien als ik het goed begrijp ga jij hierover in gesprek met die gene waarover dit gaat laat je dat hier nog weten hoe dit af gaat lopen
14 sep 2009 om 12:07 · meld als ongepast
Ellionore,

degene over wie dit allemaal gaat probeert eerst zelf uit te vogelen wat zijn mogelijkheden zijn. Als dat niet naar wens is dan wil hij voor de Buurtlinkcamera alsnog zijn verhaal doen.

Maar ik denk dat het item nu wel zijn 'hoogtepunt'heeft gehad
14 sep 2009 om 14:07 · meld als ongepast
Ja voor jullie wel alleen wij zitten nog even er mee zoals bezorgde papa juist opmerkte is het voor de kinderen ook niet al te leuk ik zal van de gelegenheid gebruik maken die diverse media
mij aangeboden hebben zoals telegraaf ad trouw buurtlink.tv om mijn verhaal te doen ik zal hier gezegd nogmaals niet schuwen om namen te noemen zodat het echte verhaal uiteindelijk toch naar buiten komt ik wil dit in 1e instantie niet doen en zal eest nog met buurtbemiddeling en de buren om de tafel gaan de uitkomst hiervan zl bepalend zijn dewaarheid zal op deze site tezien zijn alleen zal dat misschien voor de meeste mensen al niet meer interessant zijn
14 sep 2009 om 18:19 · meld als ongepast
Ik denk dat heel Nederland zal luisteren naar uw kant van het verhaal.
Triest dat er ook kinderen bij betrokken zijn. Die verdienen het al helemáál niet om bezorgd door het leven te gaan.
U weet dat het aanbod staat.
14 sep 2009 om 18:22 · meld als ongepast
Dit vind ik echt rot voor jullie en je kinderen natuurlijk maar hebben jullie al gesprekken gehad hoe is dat verlopen of vertel je dat liever niet wat ik heel goed kan begrijpen hoor

sterkte
14 sep 2009 om 18:39 · meld als ongepast
Ik heb al gesprekken met de buurtbemiddeling gehad waarin ik aangegeven heb dat ik met allebei de aangrenzende buren een gesprek wil nogmaals wil ik hierover voorlopig niet in details treden totdat die afgerond zijn
14 sep 2009 om 19:02 · meld als ongepast
paul ik hoop dat je aan die bemiddeling iets gehad heb maar ik durf te wedden dat niemand in jouw zogenaamd niet weet wie hier mee begonnen is ik hoop ook dat ze je kinderen met rust gaan laten

p lien is niet echt netjes van je om te zeggen dat het item zijn hoogtepunt heeft bereikt en op de reactie van paul frank weer te zeggen dat heel nederland naar zijn verhaal zal luisteren beetje dubbel van je ik dacht dat je een journalist was die zijn toch heel profesioneel of ben jij net begonnen?
15 sep 2009 om 16:08 · meld als ongepast
Ik denk niet dat de discussie daar over moet gaan ellionore.
Jammer dat je het over die boeg gaat gooien.
Paul Frank is vrij om zelf te bepalen of hij van het aanbod gebruik maakt.

Gezien de reacties die in het begin binnenstroomden en nu afzwakken heeft het bericht zijn hoogtepunt gehad ja.Het zou hypocriet zijn om te zeggen dat niemand nieuwsgierig is naar de andere kant van het verhaal, de kant van Paul Frank. Want ondanks dat het allemaal wat afzwakt zal iedereen zeggen oh ja, dat gaat over die heisa in Papendrecht. Zal ik het woord 'professioneel' even voor je spellen? Ik denk niet dat het ter zake doet wie of wat ik ben, maar ik hoor graag twee kanten van een verhaal.
En waarschijnlijk velen met mij.
15 sep 2009 om 16:24 · meld als ongepast

Deze reactie is verwijderd.

Deze reactie is verwijderd.

Graag gedaan
15 sep 2009 om 16:41 · meld als ongepast
Hee ellionore waar is je laatste reactie waarop ik met Graag gedaan antwoordde?
15 sep 2009 om 17:53 · meld als ongepast
Heb ik weg gehaald hoezo?
15 sep 2009 om 18:01 · meld als ongepast
Omdat je daarmee de discussie zo uit zijn verband trekt.
Zeg ik daar ineens ''Graag gedaan'... dat leest een beetje vreemd voor de anderen.
15 sep 2009 om 18:14 · meld als ongepast
o ja ik dacht laat ik het maar weg halen gaat niet echt over dit onderwerp
beetje dom van me maar ja je moet ook al voor me spellen maar maakt niet uit

er stond thanks for the info
15 sep 2009 om 18:16 · meld als ongepast
Jullie moeten niet zo zeveren over spelfouten, dat valt me een beetje tegen, ook het gedoe over dat het zielig is voor de kinderen, nou inderdaad hadden ze eerder over moeten nadenken.
15 sep 2009 om 19:49 · meld als ongepast
laten we daar over ophouden en gewoon bij het onderwerp blijven.
Voorlopig zijn wij nu degene die bezig blijven en is het in de Talingstraat weer rustig.
15 sep 2009 om 19:55 · meld als ongepast
Tja P´lien of het daar rustig is weet je nooit, misschien een ruzietje hier of een wippie daar. laten we er maar de humor van inzien.
15 sep 2009 om 20:01 · meld als ongepast
Nou orakel, je doet je naam geen eer aan. Het gezever over de kinderen is volkomen terecht. Die kunnen er niets aan doen ,wonen geeneens in het zelfde huis, maar ze worden wel geconfronteerd met iets waar zij part nog deel aan hebben, hoe de waarheid ook is. Hun leven wordt zwaar beïnvloed hierdoor. Als ik jouw reactie zo lees denk jij meer met je l## dan met je hersenen.
16 sep 2009 om 01:13 · meld als ongepast
Ik denk dat u mij verkeerd begrijpt bezorgdepappie, dat gezever was over spelfouten dus misschien iets beter lezen en natuurlijk zijn de kinderen daar de dupe van dus die mensen die zo tekeer gaan!!! Als dat waar is, juist die hadden daar op moeten letten en beter nadenken dat er kinderen rond kunnen lopen, ik bedoelde dus juist niets ten nadelen van de kinderen.
16 sep 2009 om 12:56 · meld als ongepast
Ok, duidelijk orakel, het is maar hoe je iets leest en ik wil niet doorzeveren over stijl en spelling, want daarvoor geldt bij mij dan ook .
De kinderen hebben er wel heel erg veel last van en veel meer dan men zich kan indenken, dus daar kan ik niet zomaar overheen stappen. Vandaar dat ik besloten heb een reactie te plaatsen.
Het vervelende is dat er een toon gezet is. De kinderen (even voor de duidelijkheid, mijn kinderen in dit geval) lijden enorm onder de situatie en ongeacht wat de waarheid is, schade is er wel degelijk aangericht, ook al wonen ze bij mij (en ik woon niet in de Talingstraat). Een verhaal als dit lijkt leuk en is sensationeel en trekt een heleboel aandacht. Om nog maar te zwijgen over alles wat er besproken en gesproken wordt in de regio. Overal waar we komen wordt er over gesproken, vaak zichtbaar achter onze rug, soms openlijk, maar in alle gevallen voor de kinderen heel pijnlijk en kwetsend.
In de Talingstraat is het dan misschien rustig, in de wijken erom heen wordt er meer dan voldoende overgesproken. Zelfs als de waarheid 100% anders blijkt te zijn, zal het verhaal blijven hangen. Ik hoop ooit te kunnen vernemen wie deze sneeuwbal in gang gezet heeft. Ik zou die persoon graag confronteren met de consequenties van ondoordacht gedrag.
16 sep 2009 om 14:09 · meld als ongepast
Duidelijk bezorgdepappie, ben ik het ook grotendeels mee eens, het is natuurlijk begonnen in de eerste topic die later is verwijderd en die mensen hoor je niet meer.
16 sep 2009 om 14:25 · meld als ongepast
P'lien? Wie ben jij eigenlijk om dit weer terug te plaatsen op buurtlink?

Als de mensen over wie dit gaat de behoefte zouden hebben er verder over door te gaan, zouden ze dit dan niet zelf kunnen doen? Dit komt op mij over als ramptoerisme. Aanzwengelen van verdere sappige roddels, want meer dan dat is dit uiteindelijk niet. Journalistiek lijkt hier ver te zoeken.

Voor zover ik weet zijn er al rectificaties geplaatst en de mensen over wie het gaat lijken mij prima in staat de rest ook af te handelen.

Wat betreft de mensen die de eerste berichten hebben geplaatst, ik hoop dat ze erachter komen wie jullie zijn. Ik zal braaf achter in de rij aansluiten om jullie een veeg uit de pan te geven. Ik hoop dat jullie zelf kinderen hebben, dan kunnen wij ook even een heeeeel fijn bericht de wereld inhelpen en aan de zijlijn toekijken hoeveel schade wij jullie kinderen kunnen toedienen. Zou je dat fijn vinden?

Iedereen moet hier gewoon over ophouden. Rectificaties moeten geplaatst worden en een aantal mensen mogen hun excuses gaan aanbieden, niet alleen aan de mensen waar dit verhaal over begonnen is, maar ook aan de betrokken kinderen.
21 sep 2009 om 11:59 · meld als ongepast
Bekende, Ik ben het helemaal met je eens
21 sep 2009 om 13:01 · meld als ongepast
Wie ik ben? Ik ben P'lien en ik vind dat degene over wie dit gaat het recht heeft zijn eigen verhaal te doen. Degene over wie het gaat heeft te kennen gegeven dit ook te willen doen mits er uit de buurtbemiddeling geen bevredigend antwoord komt. Het eerdere bericht is naar buiten gekomen via Buurtlink dus ik dacht dat het ook goed zou zijn als betrokkenen ook via ditzelfde Buurtlink hún kant van het verhaal kunnen doen, en daar lijken zij heel content mee anders zouden ze niet op het aanbod in gaan om hier gebruik van te maken als ze er via Buurtbemiddeling niet uit komen.
That's all.
En ja, ik heb ook 4 kinderen dus ik kan me er iets bij voorstellen. Reden te meer om betrokkenen aan het woord te laten.
21 sep 2009 om 13:38 · meld als ongepast
En je bent niet van mening dat ze zelf capabel genoeg zijn om de discussie te starten mochten ze dat willen?
21 sep 2009 om 13:44 · meld als ongepast
Hebben jullie de essentie van het bericht wel begrepen en gezien dat de mensen om wie het gaat zélfook reageren onder de naam Paul Frank?
Ik denk dat jullie nu een probleem maken hoor?

Paul Frank heeft mij persoonlijk gemaild over de stand van zaken en heeft daarin niet aangegeven dit hier niet te willen.Sterker nog, er komt een filmpje als het hele gedoe niet naar tevredenheid opgelost wordt.
Iemand uit de buurt heeft dit zomaar op Buurtlink gegooid, dan moet ook degene om wie het gaat de gelegenheid krijgen een weerwoord te geven en dat wordt hen hier geboden.
21 sep 2009 om 15:14 · meld als ongepast
Ik ben me ervan bewust dat ze zelf reageren onder de naam Paul Frank, maar dat is het punt niet. Dat je mensen wilt helpen, is ook het punt niet.

Het punt is, dat nadat de vorige ellende verdwenen was, je het nodig vond om het opnieuw op buurtlink te plaatsen en het verhaal nog verder uit te kauwen. Je woont zelf niet in Papendrecht, bent geen bekende van 'Paul Frank', dan komt bij mij toch de vraag naar boven WAAROM je erop doorgaat? En dan vind ik journalistiek toch wel een makkelijke noemer om je achter te verschuilen.

Als dit verhaal over jou of over je moeder ging, had je het dan kunnen waarderen dat het een verhaal zonder eind wordt? Ik weet dat je niet de aanstichter bent van de ellende, maar je zorgt er wel voor door het weer op buurtlink te plaatsen, dat het voortsleept.
21 sep 2009 om 15:27 · meld als ongepast
Nou ik denk dat anderen zoals jullie juist de boel blijven voeren. Als je nou gewoon je zegje doet en verder niet reageert dan was het allang doodgebloedt. Dat die mensen misschien een filmpje met Plien gaan maken is een goede zaak dan kunnen ze aan de rest van nederland laten zien hoe het voelt als je buren je zo naaien.
Einde discussie en als dat filmpje er alsnog komt hoop ik dat het net zo bekeken wordt als dat eerste bericht van Don Calito.
21 sep 2009 om 15:37 · meld als ongepast
Dan kunnen ze aan de rest van nederland laten zien hoe het voelt als je buren je zo naaien.
=======================================================

het waren volgens mij niet de buren die naaiden toch?.
21 sep 2009 om 15:47 · meld als ongepast
Je hebt gelijk Orakel.
Maar dit is dus doorzagen he...
21 sep 2009 om 17:05 · meld als ongepast
Ja P´lien klopt. maar ik vind dat niet zo erg.
21 sep 2009 om 17:10 · meld als ongepast

Deze reactie is verwijderd.

Deze reactie is verwijderd.

Plien orakel en wie dan ook, jullie maken alles veel erger dan het is. Mijn dochter was afgelopen weekend door het hele gezeik van mensen zoals jullie van slag,. namelijk allemaal sensatiezoekers en belust op smeuige verhalen. Ik ben als vader verantwoordelijk voor wat er met mijn kinderen gebeurt en als dit niet stopt, moet ik andere wegen gaan zoeken. Filmpjes reacties, excuusbrieven, what so ever, de kinderen is schade aangedaan en daar zal ik persoonlijk maatregelen tegen nemen, maar geloof me, niet via dit soort sites. Als ooit iemand in de goot gevonden wordt, denk dan maar aan hetgeen jullie mede in stand hebben willen houden. Het gezeik over dit hele gedoe moet afgelopen zijn.
25 sep 2009 om 00:43 · meld als ongepast
Ik dacht, laat ik ook maar eens een bericht plaatsen over hoe belachelijk ik dit wel niet vind.
De mensen die dit gedoe begonnen zijn hadden eerst eens even flink moeten nadenken, maar blijkbaar is nadenken voor sommige mensen nogal moeilijk!!
Dus bij deze, ik vind jullie zwak en wordt kotsmisselijk van jullie! (Van de personen die hier achter zitten dus).
27 sep 2009 om 14:52 · meld als ongepast
Bezorgdepappie,
ik heb nog nooit zo rustig gezeten, moet ik van zulke praat nou wakker liggen, dacht het niet hé.
Denk nou eens na, door wie komt dit allemaal.
27 sep 2009 om 19:04 · meld als ongepast
''het orakel''
of wie je ook mag zijn
jij zou echt eens even moeten nadenken
want jij hoeft hier inderdaad niet van wakker te liggen nee
maar andere mensen doen dit zeker wel
en ík ben inderdaad erg van slag geweest door dit geouwehoer
dus als je dit gewoon lekker links laat liggen
en je er gewoon niet zo mee bemoeid ofzo
want interesseert jou het nou joh.
Jij zou het toch ook niet leuk vinden
als der zoiets wordt verzonnen over jouw familie
27 sep 2009 om 23:50 · meld als ongepast
"Orakel", om over goed lezen te spreken. Maar als jij je aangesproken voelt, zul je er wel meer van weten dan je lief is. Jammer dat jij je achter een naam verschuilt die volledig misplaatst is en absoluut niet past bij hetgeen jij beweert. Jij bent gebaat dat er dergelijke verhalen worden verteld om zelf aan je trekken te kunnen komen. Jij bent iemand die de gratis zendtijd van de vele pornozender gebruikt voor persoonlijk gerief met in je achterhoofd de gedachte wat anderen doen. Dat je lekker zit is fijn voor je, maar iemand als jij zou echt moeten "zitten". Maar jij ligt niet wakker, nee, 's ancht ben jij bezig met andere dingen en als jij inderdaad gebaat bent met het in stand houden van dit gezeur, zou ik toch maar wat vaker achterom kijken. Kijk maar niet in de spiegel, want een misselijkmakend persoon als jij moet niet fijn zijn om aan te zien.
28 sep 2009 om 08:52 · meld als ongepast
Voor de duidelijkheid de gesprekken met de buurtbemiddeling en de buren zijn afgerond .hieruit is gebleken dat de hoogstwaarschijnlijke daders niet het lef hebben hiervoor hun verantwoordelijkheid te nemen en ontkennen hiermee iets te maken te hebben. Don calito, gucci ,kussie.wij zijn ermee accoord gegaan om voor de rest niet uit te wijden . Ik hoop dat mensen eerst nadenken voordat ze zulke dingen op internet gaan zetten en beseffen dat ze daardoor veel schade aanrichten niet alleen by ons ook bij hun eigen ik vindt dat egoistisch en dom van die personen ik ben teleurgesteld dat de daders zich niet verontschuldigt hebben
28 sep 2009 om 10:23 · meld als ongepast
De daders zullen zich ook niet veronschuldigen
daar zijn ze veel en veels te laf voor
maar wees blij dat wij genoeg weten
en dat ze hier voorlopig nog niet klaar mee zullen zijn, als dat aan mij ligt tenminste
want voor mij hebben ze me genoeg aangedaan.
28 sep 2009 om 10:25 · meld als ongepast
Dank voor je reactie Paul Frank.
Triest dat die mensen nog niet eens het fatsoen hebben zich bij jullie te verontschuldigen. Ik denk dat iedereen je teleurgesteldheid in die buren zal begrijpen.
Jij en je partner waren degene om wie het ging en je geeft nu aan verder niet uit te wijden. Dan moet iedereen dat accepteren en lijkt me dat deze topic ten einde is.
28 sep 2009 om 10:55 · meld als ongepast
Ja zal is een keer tijd worden want dit door gezaag wordt je wel verschrikkelijk moe van het verhaal komt ergens vandaan anders blijf je er niet zo op doorgaan!!!
En deze topic had al weken geleden van de site af moeten wezen begrijp buurtlink helemaal niet maar die smullen der van zo te zien!!!!!!
En elkaar zwart maken wat heb je daaraan elkaar verwijten van dingen bah bah bah hoe oud ben je ????
En volgens mij als ik het allemaal goed begrijp heeft er helemaal geen adres bij gestaan, en is het alleen maar een oproep geweest of er nog meer mensen last van hebben??? De zogenaamde slachtoffers hebben het zelf nu aan lopen dikken ik had er helemaal niet op gereageerd op zoiets en wat die media betreft die zijn zzielig die hadden gewoon een verhaaltje nodig !!!
Er niet op reageren was beter geweest dan je eigen bekend maken !!!
Hoop dat buurtlink nu is een keer wijzer is en er mee stopt en deze hele topic verwijderd !!!!

28 sep 2009 om 11:10 · meld als ongepast
@ Paul Frank
Ik zou wel is weten waarom mijn naam wordt genoemd,Paul Frank?????
Heb ik dat stukje geschreven ???
Ik heb mijn mening alleen gegeven dus dat mag dus niet want nu ben ik de boosdoener ?????
Heel erg raar, maar het is goed hoor lekker blijven denken no problem!!!!


28 sep 2009 om 12:02 · meld als ongepast
buurman2012 volgens mij voel je je wel heel erg aan gesproken hoezo zogenaamde slachtoffers ?
28 sep 2009 om 13:00 · meld als ongepast
Buurman heeft z'n IQ niet op orde als hij denkt dat hier geen slachtoffers zijn gevallen. Wat denken er toch verdomde weinig mensen aan de kinderen, dat is maar een enkeling die daar over nadenkt, en de Buurman blijkbaar helemaal niet.
28 sep 2009 om 13:10 · meld als ongepast
Reageer op het bericht
Het plaatsen van uitingen met een racistisch, discriminatoir, erotisch of beledigend karakter is niet toegestaan.
Lokaal adverteren?